{#navbar-iframe {height:0px;visibility:hidden;display:none

۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

بخور تا بترکی

من خیلی سعی کردم اما هنوز موفق نشدم بفهمم چطور میشه یه آدم اینقدر بخوره تا کارش به بیمارستان بکشه. آدمی که خیلی اضافه وزن داره و سابقه ناراحتی قلبی، قبلا هم براش پیش اومده که بخاطر خوردن یه پیتزای درسته و مقدار زیادی قهوه بره اورژانس و دو هزار دلار پول برای دو ساعت بده اما باز همون کار رو ادامه بده. بعد وقتی از این آدم می پرسی چرا شیش تا قهوه خوردی میگه چون مادر بزرگم گفت. من گفتم نمی خورم اما اصرار کرد و من برای اینکه دلش نشکنه خوردم. بعد این آدم همین هفته پیش پنج هزار دلار جایزه گرفته برای اینکه دانشجوری فلان و بهمان بوده. من عمیقا عقیده دارم که میزان تحصیلات دانشگاهه هیچ ربطی به اینکه تو چطور آدمی هستی و چطور زندگی می کنی نداره. کلا حماقت داستان جداگانه برای خودش داره و ربطی به هیچ چیز دیگه ای نداره. نقطه.

هیچ نظری موجود نیست: